سوالات متداول

کارت اینفو چیست؟

کارت اینفو سرویسی است که به شما مجموعه ای از سرویس های کاربردی را ارائه میدهد.
از جمله سرویسهایی که کارت اینفو ارائه میدهد، سرویس بی نظیر تبدیل رایگان شماره حساب به شبای کلیه بانکها ، سرویس تبدیل و استعلام شبا ، کارت بانکی و حساب ، بانک یاب ، سرویس کیف کارت ، خرید شارژ موبایل ، قبض خدماتی ، تبدیل ریال و تومان به یکدیگر ، بررسی کارت بانکی ، بررسی شماره ملی ، بررسی شناسه ملی ، محاسبه کارمزد انتقال وجه ، تبدیل شبا به حساب ، پلاک یاب ، محاسبه میانگین قیمت ، تبدیل شهاب و اطلاعات شماره تلفن میباشند.
کارت اینفو بانک نیست و امکان پاسخگویی سوالات بانکی شما را ندارد.

کدام سرویس تبدیل شبا برای من مناسب است؟

در کارت اینفو ، ما روشهای مختلف تبدیل شماره حساب به شبا و بالعکس را فراهم کرده ایم. سرویسهای تبدیل شماره حساب به شبا و شبا به شماره حساب به روش الگوریتمی و بدون استعلام از بانک محاسبه میشود و رایگان میباشد. ، الگوریتمهای این سرویس بر اساس روشهای استاندارد جهانی و بانک مرکزی پیاده سازی شده اند و دارای دقت بسیار بالایی میباشند، اما جهت استفاده باید از صحت صاحب حساب اطمینان پیدا کنید.
روش دیگر تبدیل های شبا با استفاده از استعلام از بانک میباشد. ما در کارت اینفو، قابلیت استعلام اکثر شماره حسابهای بانکی و کارتهای بانکی و تعیین وضعیت آنها یا تبدیل شماره کارت به شبا و شماره حساب به شبا و همچنین استعلام اطلاعات کارت و نام صاحب شبا را فراهم کرده ایم. این سرویسها با استعلام از بانک مربوطه صورت میگیرد و دارای هزینه ی اندکی میباشد.

نمیتوانم به درگاه پرداخت متصل شوم و پرداخت کنم

در صورتی که در اتصال به درگاه مشکل دارید، لطفا از عدم وجود محدودیت در شبکه سازمانتان مطمئن شوید و یا با اینترنت موبایل متصل شوید و پرداخت نمایید.

با وجود پرداخت وجه، پاسخ استعلام را دریافت ننموده ام. چه کار کنم؟

اگر هنوز استعلام نکرده اید باید از منوهای سایت سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید و استعلام را انجام دهید.
اگر پیام پرداخت وجه دریافت میکنید ولی وجه را پرداخت کرده اید، پاسخ بعدی را مطالعه فرمایید.

من پرداخت کردم اما حسابم شارژ نشده و نتونستم شبا بگیرم

عملیات پرداخت شما کامل نشده است یا قبل از تکمیل پرداخت و برگشت به سایت صفحه را بسته اید. اگر وجهی از حسابتان کسر شده باشد از طرف بانک حداکثر تا 24 ساعت به حساب شما برگشت میشود در غیر اینصورت با ما تماس بگیرید.
همچنین ممکن است از حسابی که با آن پرداخت کرده اید خارج شده باشید یا با شماره دیگری وارد شده باشید. از حساب کاربری مطمئن شوید با همان موبایلی وارد شده اید که هنگام پرداخت با آن وارد سایت شده بودید.

من کیف پولم را شارژ کرده ام اما پیام عدم موجودی میگیرم

کلیه پرداختها و موجودی حسابتان را میتوانید از حساب کاربری ببینید. اگر پرداختتان موفق نبوده است، توسط بانک برگشت میشود و اگر هیچ پرداختی در آن صفحه نمیبینید، احتمالا با شماره دیگر یا به سایت دیگری پرداخت کرده اید که باید با همان شماره وارد شوید یا با همان سایت تماس بگیرید.

چگونه شماره شبای حساب ارزی بانک ملی را دریافت کنم؟

برای تبدیل رایگان شماره حساب ارزی بانک ملی به شبا از سرویس تبدیل حساب به شبا ی کارت اینفو استفاده نمایید.
در حال حاضر این شماره حساب و شبا از سمت بانک ملی قابل استعلام نمیباشد ولی در صورت ورود صحیح شماره حساب ارزی، شبای دریافتی معتبر میباشد اما حتما قبل از هرگونه عملیات از جمله واریز وجه باید نام صاحب حساب را بررسی نمایید و از صحت آن مطمئن شوید.
در صورتی که حساب ارزی ندارید، میتوانید از سیستم بام پیشرو بانک ملی حساب ارزی افتتاح کنید.

علت دریافت خطا هنگام استعلام چیست؟

اگر هنگام استعلام با پیام خطا مواجه شده اید چند امکان وجود دارد. یکی این که کارت یا حساب مورد نظرتان غیر فعال میباشد. یا ممکن است بانک مربوط به کارت شما پاسخ نداده است یا ممکن است سرویس دهنده ی بانکی به صورت کلی یا جزئی موقتا با مشکل مواجه شده است. در اینگونه مواقع میتوانید استعلامتان را در زمان دیگری انجام دهید یا حساب یا کارت دیگری را استعلام کنید.

امکان استعلام نبود. امکان برگشت وجه وجود دارد؟

با توجه به خرد بودن مبالغ پیش فرض افزایش اعتبار، این امکان فراهم شده است که در صورت عدم استفاده از اعتبار، از طریق صفحه خرید شارژ تلفن همراه با اعتبار حساب با مبلغ پرداختی، شارژ موبایل خریداری نمایید.
بسته های زمان دار اعتباری با توجه به ماهیت و تخفیف ارائه شده امکان برگشت در صورت استفاده ندارند. در موارد خاص میتوانید با ما تماس بگیرید.

چه کارتهایی پشتیبانی میشوند؟

اکثر کارتهای بانکی پشتیبانی میشوند. در حال حاضر در بانک کشاورزی با درصد مشکل بیشتری مواجه هستیم که در صورت بروز خطا طبق توضیحات بالا میتوانید وجهتان را برگشت کنید.

آیا تبدیل حساب و شبا به کارت امکان پذیر است؟

امکان تبدیل کارت به شبا و حساب امکان پذیر است اما برعکس آن به علت امکان وجود صفر یا چند کارت برای یک حساب امکان پذیر نیست.

آیا امکان دریافت تاریخ انقضا و cvv2 کارت وجود دارد؟

ارائه اطلاعات امنیتی کارت فقط بعد از احراز هویت از طریق بانکتان امکان پذیر است و در کارت اینفو قابل ارائه نیست

پرداخت های پایا در چه ساعتی به حساب گیرنده واریز میشود؟

در حال حاضر (اردیبهشت 1403) حواله صادر شده در "پایا" در روز و ساعت کاری طی چهار سیکل در ساعات 03:45 و 10:45 و 13:45 و 18:45 به حساب مقصد ارسال و تا 45 دقیقه بعد به حساب مشتری واریز خواهد شد. انتقالات سامانه پایا برای دستور پرداختهای مشتریان در روزهای تعطیل یک بار در روز و در ساعت 13:45 صورت می پذیرد. جهت واریز در هر سیکل باید 45 دقیقه قبل دستور پرداخت آن ارسال شده باشد.
همچنین ساعت پایان کار ساتنا برای دستورات پرداخت بین مشتری 14:30 و بین بانکی 15:00 خواهد بود.
چرخه زمانی عملیات پایا در برخی موارد خاص با اعلام بانک مرکزی ممکن است تغییر کند.جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با بانکتان تماس بگیرید.

هنگام تبدیل شماره کارت به شبا پیغام «کارت غیرفعال است» یا «کارت نادرست است» می‌دهد؟

شماره کارتی که برای تبدیل استفاده کردید، نامعتبر است. یا تاریخ انقضایش به پایان رسیده یا شماره نادرست وارد شده است.

اگر شماره شبا بگیرم کارتم غیر فعال میشه؟

شماره شبا، شماره حساب بین بانکی شما میباشد که در سیستم بانکی معتبر میباشد و هر حساب بانکی بدون توجه به این که کارت دارد یا نه، یک شماره شبا دارد و شماره کارت و شماره شبا تداخلی با هم ندارند.

آیا شماره شبایی که از سایت شما دریافت کرده ام صحیح است؟

اگر نام صاحب حساب را مشاهده میکنید و صحیح است، میتوانید اطمینان داشته باشید که این اطلاعات از بانک دریافت شده اند. اما در هر صورت همیشه هنگام انتقال وجه یا هرگونه عملیات بانکی، باید از صحت شماره حساب و نام گیرنده وجه اطمینان حاصل نمایید.
در سرویس تبدیل شماره حساب به شبا که در سایت به رایگان ارائه میشود، و نام صاحب حساب استعلام نمیشود، این شماره شبا با استفاده از الگوریتم های استاندارد یا خاص بانکی تولید میشود و در صورت ورود اطلاعات صحیح، شبا معمولا صحیح است. به جز برخی بانکها که الگوریتم گاها متفاوتی دارند مانند بانک پاسارگاد و توسعه تعاون، که در این بانکها گاها شماره شبای تولید شده متفاوت است. بنابر این قبل از هر گونه استفاده، اطلاعات و نام صاحب حساب را بررسی فرمایید.

چرا باید به جای کارت به کارت، از سرویس پایا و شماره شبا استفاده کنم؟

الزامی وجود ندارد. اما در کارت به کارت یک سری محدودیت ها وجود دارد که در سرویس پایا این محدودیت ها وجود ندارد. در سرویس کارت به کارت حداکثر وجه قابل انتقال روزانه بین 3 تا 10 میلیون بسته به بانک میباشد اما این سقف در سرویس پایا 100 میلیون تومان میباشد. همچنین هزینه ی انتقال وجه کارت به کارت بسیار بیشتر از هزینه ی انتقال وجه بوسیله پایا میباشد. در منوی محاسبه کارمزد میتوانید هزینه کارمزد را محاسبه کنید.

شماره شبای دریافتی را یادداشت نکردم یا ندیدم. چه کنم؟

اطلاعات استعلام تا چند روز در سیستم ذخیره میشود. مجددا با همان شماره موبایل وارد شوید و همان کارت را استعلام کنید تا پاسخ قبلی را مشاهده کنید. نیاز به پرداخت وجه مجدد نمیباشد.

آیا میتوانم سرویسهای استعلام را با قیمت کمتری بگیرم؟

بله، اگر شما استفاده زیادی از این سرویس دارید در قسمت حساب کاربری میتوانید از بسته های متنوع قیمتی خریداری کنید که قیمت هر استعلام را به مراتب کمتر میکند.

شماره تسهیلات را دارم چه طوری میتونم به شماره شبا دست پیدا کنم؟

از منوی تبدیل حساب به شبا شماره را وارد کنید و بانک مربوطه را انتخاب کنید و آن را به شبا تبدیل کنید.

چطور نتیجه استعلامی که قبلا انجام داده ام را مجددا ببینم؟

در منوی حساب کاربری میتوانید آخرین استعلامهای انجام شده و پاسخ آنها را مشاهده کنید.

برای دریافت API چه کار کنم؟

وبسرویس تنها به کسب و کارهای مجاز که برای استعلام کاربران خود به این سرویس نیاز دارند ارائه میشود. ارائه وبسرویس برای راه اندازی سرویسی جهت ارائه به عموم، امکان پذیر نمیباشد. برای خرید وبسرویس میتوانید از منوی وبسرویس در داشبورد استعلام استفاده نمایید.

اطلاعات یا تلفن شعبه به اشتباه در سایت ثبت شده است

اطلاعات شعب بانکها از منابع رسمی مانند بانک مرکزی و سایت بانکها استخراج گردیده است. در صورت وجود اطلاعات اشتباه بهتر است ابتدا با شعبه یا روابط عمومی آن بانک تماس بگیرید و درخواست اصلاح اطلاعات در بانک مرکزی و سایت بانک را نمایید. سپس با پر کردن فرم تماس در پایین همان صفحه ای که اطلاعات اشتباه در آن قرار گرفته، شماره تلفن یا اطلاعات اشتباه و کد شعبه را ذکر نمایید تا در سایت کارت اینفو اصلاح گردد. در صورت عدم اصلاح اطلاعات در بانک، ممکن است مجددا در به روز رسانی ها اطلاعات اشتباه در بانک یاب کارت اینفو یا سایتهای دیگر درج گردد.

چگونه تلفن و آدرس یا کد ملی شخصی را با کد ملی یا شماره حساب یا کارت وی پیدا کنم؟

در حال حاضر چنین سرویسی ارائه نمیشود. این اطلاعات محرمانه و در اختیار بانک یا سازمان های قانونی است و معمولا تنها با دستور قضایی ارائه میشود.

چگونه شماره کارتم را با استفاده از شماره حساب یا شبا یا کد ملی به دست بیاورم؟

در حال حاضر چنین سرویسی ارائه نمیشود. شما میتوانید با مراجعه به بانکتان این اطلاعات را دریافت کنید.

شماره تلفن شعبه بانک پاسخگو نیست. میتوانید کمکم کنید؟

ما هیچ اطلاعاتی جز آنچه که در وبسایت ذکر شده نداریم. در صورت نیاز میتوانید با سرپرستی استانی بانک یا شماره روابط عمومی بانک مورد نظرتان تماس بگیرید.

مشکلی با کارت یا حساب یا در مورد شعبه بانک دارم. چکار کنم؟

کارت اینفو ، بانک نیست و با بانک ارتباطی ندارد. شما میتوانید با استفاده از بانک یاب اطلاعات شعبه مورد نظرتان را پیدا کنید و با آنها تماس بگیرید یا حضوری مراجعه کنید.

چطور با کارت اینفو تماس تلفنی داشته باشم؟

نظر به اینکه پاسخ به اکثر سوالات، مستلزم بررسی اطلاعات است، لطفا ترجیحا فرم تماس را از پایین صفحه تکمیل کنید تا کارشناسان ما پس از بررسی کامل درخواست شما را انجام دهند یا با شما تماس بگیرند. شماره تلفن کارت اینفو : 0999xxx9999 (نمایش کامل)

تماس با ما | شرایط استفاده © هاستفا  تماس با ما
www.cardinfo.ir