کدام سرویس تبدیل شبا برای من مناسب است؟

در کارت اینفو ما روشهای مختلف تبدیل شماره حساب به شبا و بالعکس را فراهم کرده ایم. سرویسهایی تبدیل شماره حساب به شبا و شبا به شماره حساب به روش الگوریتمی و بدون استعلام از بانک محاسبه میشود و رایگان میباشد. الگوریتمهای این سرویس بر اساس روشهای استاندارد جهانی و بانک مرکزی پیاده سازی شده اند و دارای دقت بسیار بالایی میباشند.
روش دیگر تبدیل های شبا با استفاده از استعلام از بانک میباشد. ما در کارت اینفو قابلیت استعلام اکثر شماره حسابهای بانکی و کارتهای بانکی و تعیین وضعیت آنها یا تبدیل شماره کارت به شبا و شماره حساب به شبا و همچنین استعلام نام صاحب کارت و نام صاحب شبا را فراهم کرده ایم. این سرویسها با استعلام از بانک مربوطه صورت میگیرد و دارای هزینه ی اندکی میباشد.

با وجود پرداخت وجه، پاسخ استعلام را دریافت ننموده ام. چه کار کنم؟

اگر هنوز استعلام نکرده اید باید از منوهای سایت سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید و استعلام را انجام دهید.


من پرداخت کردم اما حسابم شارژ نشده و نتونستم شبا بگیرم

عملیات پرداخت شما کامل نشده است یا قبل از تکمیل پرداخت و برگشت به سایت صفحه را بسته اید. اگر وجهی از حسابتان کسر شده باشد از طرف بانک حداکثر تا 24 ساعت به حساب شما برگشت میشود در غیر اینصورت با ما تماس بگیرید.
همچنین ممکن است از حسابی که با آن پرداخت کرده اید خارج شده باشید یا با شماره دیگری وارد شده باشید. از حساب کاربری مطمئن شوید با همان موبایلی وارد شده اید که هنگام پرداخت با آن وارد سایت شده بودید.


علت دریافت خطا هنگام استعلام چیست؟

اگر هنگام استعلام با پیام خطا مواجه شده اید چند امکان وجود دارد. یکی این که کارت یا حساب مورد نظرتان غیر فعال میباشد. یا ممکن است بانک مربوط به کارت شما پاسخ نداده است یا ممکن است سرویس دهنده ی بانکی به صورت کلی یا جزئی موقتا با مشکل مواجه شده است. در اینگونه مواقع میتوانید استعلامتان را در زمان دیگری انجام دهید یا حساب یا کارت دیگری را استعلام کنید.


امکان استعلام نبود. امکان برگشت وجه وجود دارد؟

اگر بیشتر از 15 دقیقه از پرداختتان نگذشته باشد و پرداخت شما از درگاهی باشد که امکان برگشت وجه داشته باشد، از صفحه برگشت وجه درخواست برگشت وجهتان را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به صورت آنی وجهتان برگشت شود. همچنین با توجه به محدودیتهای بانکی جهت احترام به حقوق شما گرامیان، امکان خرید شارژ موبایل از صفحه خرید شارژ تلفن همراه با اعتبار حساب برای شما فراهم گردیده است.
بسته های اعتباری با توجه به ماهیت و تخفیف ارائه شده امکان برگشت در صورت استفاده ندارند. در موارد خاص میتوانید با ما تماس بگیرید.


چه کارتهایی پشتیبانی میشوند؟

اکثر کارتهای بانکی پشتیبانی میشوند. در حال حاضر در بانک کشاورزی با درصد مشکل بیشتری مواجه هستیم که در صورت بروز خطا طبق توضیحات بالا میتوانید وجهتان را برگشت کنید.


پرداخت های پایا در چه ساعتی به حساب گیرنده واریز میشود؟

در حال حاضر حواله صادر شده در "پایا" در روز و ساعت کاری طی سه سیکل ساعت ۰۳:۳۰ دقیقه و ۱۰:۳۰ دقیقه صبح و ۱۳:۳۰ بعد از ظهر همان روز به حساب مقصد ارسال و واریز خواهد شد. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با بانکتان تماس بگیرید.

بنا به اعلامیه بانک مرکزی از تاریخ ۱۴۰۰/۴/۲۰ تا ۱۴۰۰/۵/۳۱ ساعات کاری سامانه های پایا و ساتنا به شرح زیر است:
شنبه تا چهارشنبه ساعات کار ساتنا از ساعت ۷ تا ۱۳ میباشد. چرخه اول شاپرکی پایا ۳:۴۵ چرخه دوم ۹:۴۵ و چرخه سوم ۱۲:۴۵ میباشد.
در روزهای پنجشنبه ساتنا تعطیل و پایا همانند روزهای قبل انجام میشود. در روزهای جمعه و سایر تعطیلات رسمی ساتنا تعطیل و ساعت شروع پردازش چرخه پایا شاپرکی ساعت ۱۳:۴۵ خواهد بود.


هنگام تبدیل شماره کارت به شبا پیغام «کارت غیرفعال است» یا «کارت نادرست است» می‌دهد؟

شماره کارتی که برای تبدیل استفاده کردید، نامعتبر است. یا تاریخ انقضایش به پایان رسیده یا شماره نادرست وارد شده است.


اگر شماره شبا بگیرم کارتم غیر فعال میشه؟

شماره شبا، شماره حساب بین بانکی شما میباشد که در سیستم بانکی معتبر میباشد و هر حساب بانکی بدون توجه به این که کارت دارد یا نه، یک شماره شبا دارد و شماره کارت و شماره شبا تداخلی با هم ندارند.


آیا شماره شبایی که از سایت شما دریافت کرده ام صحیح است؟

اگر نام و نام خانوادگی صاحب حساب را مشاهده میکنید میتوانید اطمینان داشته باشید که این اطلاعات از بانک دریافت شده اند. در هر صورت همیشه هنگام انتقال وجه در سایت یا اپلیکیشن بانک، باید به نام گیرنده وجه دقت کنید و مطمئن شوید که وجه را به فرد مورد نظرتان ارسال میکنید.


چرا باید به جای کارت به کارت، از سرویس پایا و شماره شبا استفاده کنم؟

الزامی وجود ندارد. اما در کارت به کارت یک سری محدودیت ها وجود دارد که در سرویس پایا این محدودیت ها وجود ندارد. در سرویس کارت به کارت حداکثر وجه قابل انتقال روزانه بین 3 تا 10 میلیون بسته به بانک میباشد اما این سقف در سرویس پایا 50 میلیون تومان میباشد. همچنین هزینه ی انتقال وجه کارت به کارت بسیار بیشتر از هزینه ی انتقال وجه بوسیله پایا میباشد. در منوی محاسبه کارمزد میتوانید هزینه کارمزد را محاسبه کنید.


شماره شبای دریافتی را یادداشت نکردم یا ندیدم. چه کنم؟

اطلاعات استعلام تا چند روز در سیستم ذخیره میشود. مجددا با همان شماره موبایل وارد شوید و همان کارت را استعلام کنید تا پاسخ قبلی را مشاهده کنید. نیاز به پرداخت وجه مجدد نمیباشد.


آیا میتوانم سرویسهای استعلام را با قیمت کمتری بگیرم؟

بله، اگر شما استفاده زیادی از این سرویس دارید در قسمت حساب کاربری میتوانید از بسته های متنوع قیمتی خریداری کنید که قیمت هر استعلام را به مراتب کمتر میکند.


شماره تسهیلات رو دارم چه طوری میتونم به شناره شبا دست پیدا کنم؟

از منوی تبدیل حساب به شبا شماره را وارد کنید و بانک مربوطه را انتخاب کنید و آن را به شبا تبدیل کنید.


چطور نتیجه استعلامی که قبلا انجام داده ام را مجددا ببینم؟

در منوی حساب کاربری میتوانید آخرین استعلامهای انجام شده و پاسخ آنها را مشاهده کنید.






تماس با ما | شرایط استفاده © هاستفا  تماس با ما
www.cardinfo.ir