کدام سرویس تبدیل شبا برای من مناسب است؟

در کارت اینفو ما روشهای مختلف تبدیل شماره حساب به شبا و بالعکس را فراهم کرده ایم. سرویسهایی تبدیل شماره حساب به شبا و شبا به شماره حساب به روش الگوریتمی و بدون استعلام از بانک محاسبه میشود و رایگان میباشد. الگوریتمهای این سرویس بر اساس روشهای استاندارد جهانی و بانک مرکزی پیاده سازی شده اند و دارای دقت بسیار بالایی میباشند.
روش دیگر تبدیل های شبا با استفاده از استعلام از بانک میباشد. ما در کارت اینفو قابلیت استعلام اکثر شماره حسابهای بانکی و کارتهای بانکی و تعیین وضعیت آنها یا تبدیل شماره کارت به شبا و شماره حساب به شبا و همچنین استعلام نام صاحب کارت و نام صاحب شبا را فراهم کرده ایم. این سرویسها با استعلام از بانک مربوطه صورت میگیرد و دارای هزینه ی اندکی میباشد.

با وجود پرداخت وجه، پاسخ استعلام را دریافت ننموده ام. چه کار کنم؟

اگر هنوز استعلام نکرده اید باید از منوهای سایت سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید و استعلام را انجام دهید. اگر هنگام استعلام با پیام خطا مواجه شده اید چند امکان وجود دارد. یکی این که کارت یا حساب مورد نظرتان غیر فعال میباشد. یا ممکن است بانک مربوط به کارت شما پاسخ نداده است یا ممکن است سرویس دهنده ی بانکی به صورت کلی یا جزئی موقتا با مشکل مواجه شده است. در اینگونه مواقع میتوانید استعلامتان را در زمان دیگری انجام دهید و یا در صورتی که بیش از 15 دقیقه از پرداختتان نگذشته باشد از صفحه برگشت وجه درخواست برگشت وجهتان را به صورت آنلاین ثبت کنید تا به صورت آنی وجهتان برگشت شود. همچنین اگر زمان بیشتری گذشته است و تمایل به استعلام دیگری ندارید لطفا از فرم تماس با ما، نام و نام خانوادگی بعلاوه شماره کارتی که با آن پرداخت کرده اید بعلاوه یک شماره شبا به نام خودتان اعلام کنید تا وجهتان در اسرع وقت برگشت شود.


چه کارتهایی پشتیبانی میشوند؟

اکثر کارتهای بانکی پشتیبانی میشود.در حال حاضر در بانک کشاورزی با درصد مشکل بالایی مواجه هستیم که در صورت بروز خطا طبق توضیحات بالا میتوانید وجهتان را برگشت کنید.


پرداخت های پایا در چه ساعتی به حساب گیرنده واریز میشود؟

در حال حاضر حواله صادر شده در "پایا" در روز و ساعت کاری طی سه سیکل ساعت 03:30 دقیقه و 10:30 دقیقه صبح و 13:30 بعد از ظهر همان روز به حساب مقصد ارسال و واریز خواهد شد. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با بانکتان تماس بگیرید.


هنگام تبدیل شماره کارت به شبا پیغام «کارت غیرفعال است» یا «کارت نادرست است» می‌دهد؟

شماره کارتی که برای تبدیل استفاده کردید، نامعتبر است. یا تاریخ انقضایش به پایان رسیده یا شماره نادرست وارد شده است.


اگر شماره شبا بگیرم کارتم غیر فعال میشه؟

شماره شبا، شماره حساب بین بانکی شما میباشد که در سیستم بانکی معتبر میباشد و هر حساب بانکی بدون توجه به این که کارت دارد یا نه، یک شماره شبا دارد و شماره کارت و شماره شبا تداخلی با هم ندارند.


آیا شماره شبایی که از سایت شما دریافت کرده ام صحیح است؟

اگر نام و نام خانوادگی صاحب حساب را مشاهده میکنید میتوانید اطمینان داشته باشید که این اطلاعات از بانک دریافت شده اند. در هر صورت همیشه هنگام انتقال وجه در سایت یا اپلیکیشن بانک، باید به نام گیرنده وجه دقت کنید و مطمئن شوید که وجه را به فرد مورد نظرتان ارسال میکنید.


چرا باید به جای کارت به کارت، از سرویس پایا و شماره شبا استفاده کنم؟

الزامی وجود ندارد. اما در کارت به کارت یک سری محدودیت ها وجود دارد که در سرویس پایا این محدودیت ها وجود ندارد. در سرویس کارت به کارت حداکثر وجه قابل انتقال روزانه بین 3 تا 10 میلیون بسته به بانک میباشد اما این سقف در سرویس پایا 50 میلیون تومان میباشد. همچنین هزینه ی انتقال وجه کارت به کارت بسیار بیشتر از هزینه ی انتقال وجه بوسیله پایا میباشد. در منوی محاسبه کارمزد میتوانید هزینه کارمزد را محاسبه کنید.


شماره شبای دریافتی را یادداشت نکردم یا ندیدم. چه کنم؟

اطلاعات استعلام تا چند روز در سیستم ذخیره میشود. مجددا با همان شماره موبایل وارد شوید و همان کارت را استعلام کنید تا پاسخ قبلی را مشاهده کنید. نیاز به پرداخت وجه مجدد نمیباشد.


آیا میتوانم سرویسهای استعلام را با قیمت کمتری بگیرم؟

بله، اگر شما استفاده زیادی از این سرویس دارید در قسمت حساب کاربری میتوانید از بسته های متنوع قیمتی خریداری کنید که قیمت هر استعلام را به مراتب کمتر میکند.









تماس با ما | شرایط استفاده © هاستفا  تماس با ما
کارت اینفو     www.cardinfo.ir