اطلاعات بانک ملی ایران شعبه بلوار شهرری کد 1352
نام شعبه | بلوار شهرری |
---|---|
کد اختصاصی | 1701352 |
شهر | استان تهران ، شهر ری |
آدرس | خیابان فدائیان اسلام، روبروی مسجد فیروزآبادی، پلاک 33 |
تلفن | 021 |
اطلاعات تکمیلی ˅ نظرات (7) ˅ |
کد داخلی شعبه | 1352 |
---|---|
کد پستی | 1871615854 |
نوع خدمات | ریالی |
ساعت کار شنبه تا چهارشنبه | 07:30 الی 15:30 |
ساعت کار پنجشنبه | 07:30 الی 12:30 |
نوع واحد | شعب |
اداره امور | 352 |
نوع شعبه | ریالی |
درجه واحد | درجه 1 |
کد پستی | 1871615854 |
آدرس ایمیل | br1352@bmi.ir |
وضعیت واحد | فعال |
تعداد کارکنان | 10 نفر |
کشور | ایران |
درباره | با سلام و تقدیم احترام خدمت هموطنان عزیز خصوصا مشتریان محترم بانک ملی ایران بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام همواره سعی در ارائه ی بهترین خدمات و محصولات برای رسیدن به اهداف عالیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده و فرمایشات مقام معظم رهبری ، اولویتهای نظام و سیاستهای بانک مرکزی و دولت محترم را سرلوحه ی برنامه های عملکردی خویش قرار داده است. مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را ارجح دانسته و نیز سرمایه های انسانی خود را همیشه تشویق و ترغیب به این مهم نموده است . اینک بنده حقیر بعنوان خدمتگزار ملت شریف ایران خصوصا مشتریان محترم و عزیز بانک ملی ایران با یاری و همراهی پرسنل این واحد تمامی تلاش خود را در راستای رضایتمندی شما خوبان مصروف میداریم . به امید دیدار |
امکانات | پیامک : ✅ |
PinPad : ✅ | |
خود پرداز : ✅ | |
صدور آنی کارت : ✅ | |
سرویس حج : ✅ | |
تلفن |
رئیس
:
021 |
معاون
:
021 |
|
معاملات
:
021 |
|
صندوق
:
021 |
|
تلفن بانک
:
021 |
|
فکس
:
021 |
نظرات کاربران در مورد این شعبه
من موندم یه ریس بانک چطور به خودش اجازه میده با جواب ندادن اینجوری بی احترامی کنه.
نوبت دهی افتضاح هست،اصلا پیگیری نمیکنن،هر نیم ساعت یه شماره میخونن با این که باجه ها خالین،و هرکسی بدون نوبت میره یه کارمند خانم داره که از نظر اخلاقی افتضاح و دائمم در حال استراحته،کار یه مشتری رو راه میندازه نیم ساعت میره برا خودش استراحت هیچکسی هم نیس چیزی بهش بگه هرچی باشه با روند ادارات آشناهستم که تایم استراحتشون یه تایم مشخصیه،قطعا به خاطر برخورد زشتشون پیگیری خواهم کرد تا یاد بگیرن دفعه بعد با ارباب رجوع چطور برخورد کنن
باسلام هیچ خطی پاسخگونیست در صورتی که میخواییم اقساطمون پرداخت کنیم راهنمایی احتیاج داریم
منم هم نظر اکثریت هستم چون هرچقدر تماس گرفتم جوابگو نیستند (درخصوص پاسخگوئی غیر حضوری امتیازی ندارید )
متاسفانه هیچ خطی پاسخگو نیست،،،تلفن ها رو جواب نمیدن،،
همه مشکلات مرتبط با رئیس شعبه می باشد . اگر خواست ایشان پاسخ گویی باشد، زیر مجموعه نیز با همان دیدگاه انجام وظیفه می نماید . وقتی 4 روز با شماره رئیس ، معاون ، صندوق و ... تماس گرفته می شود و حتی یک تماس پاسخ داده نمی شود ! مشکل رئیس مجموعه است . بنده بیش از 20 سال در این شعبه حساب دارم و هیچ وقت به این شکل نبوده است. ابراز تاسف برای مجموعه بانک ملی دارم .
هیچ کدام از تلفنهای بانک پاسخ گو نیستند لطفا پیگیری بفرمایید