اطلاعات بانک ملی ایران شعبه خیابان شهید وفا آذر کد 545
نام شعبه | خیابان شهید وفا آذر |
---|---|
کد اختصاصی | 1700545 |
شهر | استان تهران ، شهر تهران |
آدرس | بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر جنوبی، پلاک 25 |
تلفن | 021 |
اطلاعات تکمیلی ˅ نظرات (5) ˅ |
کد داخلی شعبه | 545 |
---|---|
کد پستی | 1481983684 |
نوع خدمات | ریالی |
ساعت کار شنبه تا چهارشنبه | 07:30 الی 15:30 |
ساعت کار پنجشنبه | 07:30 الی 12:30 |
نوع واحد | شعب |
اداره امور | 354 |
نوع شعبه | ریالی |
درجه واحد | درجه 2 |
کد پستی | 1481983684 |
آدرس ایمیل | br0545@bmi.ir |
وضعیت واحد | فعال |
تعداد کارکنان | 16 نفر |
کشور | ایران |
درباره | خداوندراشاکرم که فرصتی پیش آمده تادرخدمت مردم بزرگوارمحدوده بلوارفردوس شرق وهمچنین پرسنل زحمتکش آموزش وپرورش منطقه پنج باشم .تمام تلاش ماارائه خدمتی درشان مشتریان خوب وباوفای شعبه می باشد . عهدمابراین است که تمامی خواسته های بانکی شما مورداجابت قرارگیرد. |
امکانات | پیامک : ✅ |
PinPad : ✅ | |
خود پرداز : ✅ | |
صدور آنی کارت : ✅ | |
سرویس حج : ✅ | |
وب کیوسک : ✅ | |
تلفن |
رئیس
:
021 |
معاون
:
021 |
|
صندوق
:
021 |
|
معاملات
:
021 |
|
سپرده ها
:
021 |
|
حسابداری
:
021 |
|
تلفنبانک
:
021 |
|
فکس
:
021 |
نظرات کاربران در مورد این شعبه
بسیار پاسخگویی و برخورد کارکنان این بانک بد هست. دیسلایک مشتریان هم روی نظرات هم گذاشته شده ولی کو گوش شنوا
بدترین طرز برخورد با مشتری رو در این بانک دیدم کوچکترین احساس مسئولیتی در قبال مشتری ندارند فقط وقتی میخوای پول سپرده بگذاری با احترام رفتار میکنند کارت بانکی من گفتند باید برام پست کنند هزینه هم گرفتند بعد هیچ خبری نشد رفتم بانک اعتراض کردم انگار طلبکار بودن هیچ جواب درستی هم بهم ندادن و بی ادبی هم کردن بعد از دو ماه هنوز کارم راه نیفتاده واقعا این شعبه وضعیت تاسف باری داره
یکی از بدترین بانک های راندخوار کشور این شعبه میباشد ، کارکنان آن بسیار بی سواد ، معاون شعبه طرز برخورد بسیار بد و مشتریان VIP خود را فقط راه می اندازد ، از بانک مرکزی خواهشمندم نسبت به این شعبه رسیدگی خاص و پرونده ها را بررسی کند
واقعا متاسفمبرای بانک ملی با چنین کارمندانی... تاسف، مودبانه ترین جمله راجع به این کارکنان هست...افتضاحن واقعا...
متاسفانه کارمندان این شعبه هیچ ارزشی برای مشتری ها قائل نیستن. اصلا کار نمیکنن. با هم مشغول میشن و مشتری ها رو مدت طولانی نگه میدارن. و رئیس شعبه هیچ توجهی به این وضعیت نمیکنه. من چندین بار اعتراض شدید مشتری ها رو دیدم ولی به هیچ عنوان اهمیت نمیدن.من رو بعد از یک ساعت با بچه برگردوندن و گفتن یک هفته دیگه کارتت کار میکنه و ما عوض نمیکنیم و بعد یک هفته دوباره رفتم 1:30ساعت نشستم تا کارم رو انجام بدن