اطلاعات بانک ملت شعبه هجرت کد 63404
نام شعبه | هجرت |
---|---|
کد اختصاصی | 1263404 |
شهر | استان تهران ، شهر تهران |
آدرس | خیابان طالقانی، نرسیده به خیابان سپهبد قرنی، پلاک 306 |
تلفن | 021 |
اطلاعات تکمیلی ˅ نظرات (34) ˅ |
کد داخلی شعبه | 63404 |
---|---|
کد پستی | 1599844114 |
نوع خدمات | ریالی - ارزی |
مدیریت شعب | منطقه چهار تهران |
پیش شماره | 021 |
تلفن رييس شعبه | 021 |
تلفن معاون | 021 |
تلفن سپرده و خدمات | 021 |
تلفن اعتبارات | 88914442-88807299 |
فکس | 021 |
كدپستی | 1599844114 |
نظرات کاربران در مورد این شعبه
کاش در کمترین حالت ممکن در صورتی که اطلاعات تماستون رو برای استفاده عموم مردم منتشر میکنید، به تماس هاتونم پاسخگو باشید.
جالبه هیچ مسئولی براش مهم نیست اینهمه ارباب رجوع از این بانک ناراضی هستند.
افتضاح به معنی واقعی بینهایت بی مسئولیت.... اصلا جواب تلفن نمیدن و حضوری هم مراجعه می کنی همیشه طلبکارن بخصوص پرسنل اعتبارات
دانشگاه لیاقتش بانک ملت هست حقیقتا چند باری که مراجعه کردم بانک ملت شعبه هجرت از بیکاری مفرط اکثرا کارمنداشون دستشون تو دماغشونه راستشو بخواهید من سعی کردم حضوری مراجعه نکنم چون همون یک بار حالم بد شد ولی از نظر جوابگویی ضعیف ضعیف خیلی عملکردشون افتضاحه تلفنی که اصلا دکوری هست
علیرغم نارضایتی دوستان من هر زمان به این شعبه مراجعه کردم آقای عباس پور و آقای مرتجی بسیار با صبر و حوصله راهنمایی نموده و در صورت لزوم کار مربوطه را انجام داده اند خواستم از این دو بزرگوار بسیار تشکر کنم
از شهریور درخواست واامم از بیمارستان رفته اسفند ماه استعلام هم گرفتند وامم واریز نمیشود پاسخی هم نمیدهند متاسفانه با هر شماره ای تماس میگیرم جواب نمیدهند
با عرض سلام خسته نباشید .خواهشن جوابگوی تلفن باشید بخدا کارمون گیره پیش شما عزیزان ممنون
پرسنل بی ادب و گستاخ. قسمت وام خانم خردمند که باید به سلامت روانشون بیشتر رسیدگی کنند انگار از جیب خودش داره پرداخت می کنه. رئیس شعبه خانم صادقی عالی هستند
بدترین و بی مسئولیت ترین پرسنلو داره اصلا پاسخگو نیستن تلفن ک اصلا جواب نمیدن من برای وام مراجعه کردم خیلی اذیتم کردن خانمی ک مدارکو تحویل میگرفت به شدت بداخلاق و بی ادب بود روز اول یه مبلغ گفتن روز تحویل مدارک یه مبلغ و روزی که با ضامنین برای امضا رفتم یه مبلغ بسیار پایین تر از چیزی ک خواستم و من مجبور شدم کلا پروندمو از اونجو بگیرم رفتم یه شعبه دیگه ک عالی بود
با عرض سلام این بانک حقوقش از پول همین مردمه . ولی اینکه به خاطر ی کار کوچیک یه تلفن جواب نمیدن . ما مجبوریم مرخصی بگیریم . جوری کار کنید که خدا و بنده خدا راضی باشه
گند بزنن با این بانکتون چرا جواب نمیدین واسه نمایش گذاشتین
واقعا پرسنل بانک هیچ کاری انجام نمی دهند، وقتی کسی زمان می گذارد و به آن شعبه مراجعه می کند حتما کار واجبی دارد، رفتار ناشایست و کاملا بی ادبانه در اکثر پرسنل دیده می شود و خانم خردمند هم واقعا بی نزاکت است و کار هیچ فردی را راه نمی اندازد، من به خدا واگذار می کنم.
به تلفناشون اصلا جواب نمیدن ما برای وام ازدواج در این بانک اقدام کردیم هر روز یه ایراد از توش در میارن دوام زندگی ما به این وام بستگی داره ای کاش آدمها یکم منصف تر بودن.
سلام. ای کاش مقام های مسئول این کامنت ها را میخوندن که جلوی این همه نارضایتی گرفته شود. ای کاش فقط مشکل عدم پاسخگویی تلفنی بود. متاسفانه حضوری هم پاسخگو نیستن. من سال 96 باید از این بانک 20 م وام میگرفتم در اثر سهل انگاری یکی از همین پرسنل که وام من را دیر دادن مجبور شدم خانه خودمو بفروشم و پول جور کنم. سر پل صراط باید پاسخگوی من همه افرادی باشن که این سهل انگاری را کردن. الانم سال 1402 شده دوباره ما را برای وام ارجاع دادن به این بانک بی مسئولیت... واقعا مشکل کجاست؟!!!! چرا کسی رسیدگی نمیکند. اگر مشکل کمبود نیرو هستش چرا نیروی جدید استخدام نمیکنن یا اگر بی کفایتی مدیریت هستش چرا تعویض نمیشه...
اصلا به تلفنها جواب نمی دهند حتی برخی موراد با کمال تاسف گوشی تلفن را برداشته و قطع می نمایند.
خیلی بانک بی مسولیتیه/ اصلا تلفنی رو پاسخگو نیستن
ریدم تو سر در بانک ومدیرش درش و گل گرفت با این کار کردنشون
اصلا کارمندان مسئولیت پذیر و متعهدی نداره متاسفانه درک نکردن که روزیشون از همین مشتری هاس - مدیر شعبه هم بی مسئولیت تر و حامی تبل ها
از آقای اسلامی بابت پاسخگویی و زحمات بیدریغ سپاسگزارم
تلفن ها هیچ وقت جواب نمیدهند و کلا پاسخگو نیستند به نوعی برای وقت مردم ارزش قائل نیستند
هیچ وقت پاسخ نمیدن . برای مردم هیچ وقت ارزشی قائل نیستن
متاسفانه به هیچ وجه تلفنی رو پاسخ نمی دهند و این برای بانک امتیاز منفی می باشد که انقدر ارباب رجوع ناراضی داره...
تلفن ها را پاسخ نمیدهید - حقوق ما در شعبه شما واریز میشود، پس ارتباط پرسنل دانشگاه از طریق تلفن برای انجام امورات لازم و ضروری است که متاسفانه کسی پاسخگو نیست
کلا بی مسولیت هستند .برخورد ناپسند و کار ضعیف انجام دادن و ارزش قایل نشدن به وقت مردم .
بسیار بانک بی صاحب و بی مسولیه ؛ واقعا جای تاسف داره حتی از 10 تا شماره یک نفر هم برنمیداره فقط تاسف باید خورد
من هم موافقم که از این بانک پاسخگویی بسیار ضعیف است.
واقعا سپاسگذارم از همه کارمندان شعبه . مخصوصا از جناب آقای مرتجی و میرزایی ک خیلی زحمت میکشن
پاسخگویی صفر-وقتی کسی باهاتون کار د اره تماس میگیره وگرنه ما خدایی از شنیدن صداتون خوشحال نمیشیم برامونم جذاب نیست
واقعا بانک ملت تمام شعبه هاش کاملا ضعیف عمل میکنند در همه ی زمینه ها
هم بی مسئولیت نسبت به پاسخگویی هم بد قول نسبت به تمااااااام کارای بانکی . هر بانک خصوصی دیگه ای بری هرکاری داشته باشی زود انجام میدن ولی باک ملت.... واقعا متاسفم
متاسفانه در این شعبه هیچ کس تلفن را پاسخ نمیدهد شما مجبور به صرف وقت برای رسیدن به یک جواب ساده هستید که به راحتی مشد با تلفن به ان جواب داد
سلام. عملا خطوط تلفن اعلام شده یکطرفه است یعنی اصلا کسی پاسخگو نمی باشد. حتی اگر یک نفر هم جواب دهد باز شماره ای را که اعلام می کند هیچ کس پاسخگو نیست. این حرف یک روز و دو روز نیست. صحبت ماهها و بلکه سال است.
من برای تحویل مدارک وام مراجعه کردم ، خانم مسئول تحویل مدارک ، 10 دقیقه با تلفن در رابطه با مسائل شخصی صحبت می کرد و وقتی من بعد از ده دقیقه تحمل ، بدون هیچگونه اعتراض و یا صحبتی مدارکم را روی میز ایشان گذاشتم که متوجه بشند من منتظرم ، گفت مگه نمیبینی دارم با تلفن صحبت می کنم مدارکت رو بردار و اخم هم کرد . واقعا متاسف شدم چون من پاس ساعتی گرفته بودم و به نظر من این حق الناس می باشد . به جای معذرتخواهی و قطع تلفن تازه بدرفتاری هم کردن .
بر خلاف بقیه من خوشبختانه همیشه از این بانک و پرسنل آن راضی بوده ام مخصوصا خانم رئیس شعبه که بسیار پاسخگو هستند.