اطلاعات بانک ملت شعبه هجرت کد 63404

141 رأی
اطلاعات شعبه هجرت بانک ملت
نام شعبه هجرت
کد اختصاصی 1263404
شهر استان تهران ، شهر تهران
آدرس خیابان طالقانی، نرسیده به خیابان سپهبد قرنی، پلاک 306
تلفن 02188808809
اطلاعات تکمیلی ˅ نظرات (34) ˅
اطلاعات تکمیلی شعبه هجرت بانک ملت
کد داخلی شعبه 63404
کد پستی 1599844114
نوع خدمات ریالی - ارزی
مدیریت شعب منطقه چهار تهران
پیش شماره 021
تلفن رييس شعبه 02188808809
تلفن معاون 02188806728
تلفن سپرده و خدمات 02188895719
تلفن اعتبارات 88914442-88807299
فکس 02188808532
كدپستی 1599844114
در کارت اینفو میتوانید کلیه شعب بانک ملت در شهر تهران را ببینید
و یا بانک یاب را امتحان کنید
نظرات کاربران در مورد این شعبه
* درستی و صحت نظرات کاربران تایید یا رد نمیشود.
محمدحسن ا دو ماه قبل
50

کاش در کمترین حالت ممکن در صورتی که اطلاعات تماستون رو برای استفاده عموم مردم منتشر میکنید، به تماس هاتونم پاسخگو باشید.

هیات ع پنج ماه قبل
60

جالبه هیچ مسئولی براش مهم نیست اینهمه ارباب رجوع از این بانک ناراضی هستند.

هیات ع دوازده ماه قبل
301

افتضاح به معنی واقعی بینهایت بی مسئولیت.... اصلا جواب تلفن نمیدن و حضوری هم مراجعه می کنی همیشه طلبکارن بخصوص پرسنل اعتبارات

حامد سیزده ماه قبل
250

دانشگاه لیاقتش بانک ملت هست حقیقتا چند باری که مراجعه کردم بانک ملت شعبه هجرت از بیکاری مفرط اکثرا کارمنداشون دستشون تو دماغشونه راستشو بخواهید من سعی کردم حضوری مراجعه نکنم چون همون یک بار حالم بد شد ولی از نظر جوابگویی ضعیف ضعیف خیلی عملکردشون افتضاحه تلفنی که اصلا دکوری هست

لطفی یک ماه قبل
00

علیرغم نارضایتی دوستان من هر زمان به این شعبه مراجعه کردم آقای عباس پور و آقای مرتجی بسیار با صبر و حوصله راهنمایی نموده و در صورت لزوم کار مربوطه را انجام داده اند خواستم از این دو بزرگوار بسیار تشکر کنم

لطفی پ چهارده ماه قبل
100

از شهریور درخواست واامم از بیمارستان رفته اسفند ماه استعلام هم گرفتند وامم واریز نمیشود پاسخی هم نمیدهند متاسفانه با هر شماره ای تماس میگیرم جواب نمیدهند

مهدی م شانزده ماه قبل
140

با عرض سلام خسته نباشید .خواهشن جوابگوی تلفن باشید بخدا کارمون گیره پیش شما عزیزان ممنون

سلامی دو سال قبل
131

پرسنل بی ادب و گستاخ. قسمت وام خانم خردمند که باید به سلامت روانشون بیشتر رسیدگی کنند انگار از جیب خودش داره پرداخت می کنه. رئیس شعبه خانم صادقی عالی هستند

سمانه دو سال قبل
223

بدترین و بی مسئولیت ترین پرسنلو داره اصلا پاسخگو نیستن تلفن ک اصلا جواب نمیدن من برای وام مراجعه کردم خیلی اذیتم کردن خانمی ک مدارکو تحویل میگرفت به شدت بداخلاق و بی ادب بود روز اول یه مبلغ گفتن روز تحویل مدارک یه مبلغ و روزی که با ضامنین برای امضا رفتم یه مبلغ بسیار پایین تر از چیزی ک خواستم و من مجبور شدم کلا پروندمو از اونجو بگیرم رفتم یه شعبه دیگه ک عالی بود

Afshar دو سال قبل
131

با عرض سلام این بانک حقوقش از پول همین مردمه . ولی اینکه به خاطر ی کار کوچیک یه تلفن جواب نمیدن . ما مجبوریم مرخصی بگیریم . جوری کار کنید که خدا و بنده خدا راضی باشه

یوسفی دو سال قبل
121

گند بزنن با این بانکتون چرا جواب نمیدین واسه نمایش گذاشتین

کارمند دو سال قبل
50

واقعا پرسنل بانک هیچ کاری انجام نمی دهند، وقتی کسی زمان می گذارد و به آن شعبه مراجعه می کند حتما کار واجبی دارد، رفتار ناشایست و کاملا بی ادبانه در اکثر پرسنل دیده می شود و خانم خردمند هم واقعا بی نزاکت است و کار هیچ فردی را راه نمی اندازد، من به خدا واگذار می کنم.

مریم.ش دو سال قبل
72

به تلفناشون اصلا جواب نمیدن ما برای وام ازدواج در این بانک اقدام کردیم هر روز یه ایراد از توش در میارن دوام زندگی ما به این وام بستگی داره ای کاش آدمها یکم منصف تر بودن.

کارشناس ا دو سال قبل
81

سلام. ای کاش مقام های مسئول این کامنت ها را میخوندن که جلوی این همه نارضایتی گرفته شود. ای کاش فقط مشکل عدم پاسخگویی تلفنی بود. متاسفانه حضوری هم پاسخگو نیستن. من سال 96 باید از این بانک 20 م وام میگرفتم در اثر سهل انگاری یکی از همین پرسنل که وام من را دیر دادن مجبور شدم خانه خودمو بفروشم و پول جور کنم. سر پل صراط باید پاسخگوی من همه افرادی باشن که این سهل انگاری را کردن. الانم سال 1402 شده دوباره ما را برای وام ارجاع دادن به این بانک بی مسئولیت... واقعا مشکل کجاست؟!!!! چرا کسی رسیدگی نمیکند. اگر مشکل کمبود نیرو هستش چرا نیروی جدید استخدام نمیکنن یا اگر بی کفایتی مدیریت هستش چرا تعویض نمیشه...

صاحب ح دو سال قبل
629

اصلا به تلفنها جواب نمی دهند حتی برخی موراد با کمال تاسف گوشی تلفن را برداشته و قطع می نمایند.

امین دو سال قبل
428

خیلی بانک بی مسولیتیه/ اصلا تلفنی رو پاسخگو نیستن

فرهاد ا دو سال قبل
157

ریدم تو سر در بانک ومدیرش درش و گل گرفت با این کار کردنشون

راحله دو سال قبل
72

اصلا کارمندان مسئولیت پذیر و متعهدی نداره متاسفانه درک نکردن که روزیشون از همین مشتری هاس - مدیر شعبه هم بی مسئولیت تر و حامی تبل ها

هیئت ع دو سال قبل
52

از آقای اسلامی بابت پاسخگویی و زحمات بیدریغ سپاسگزارم

هیات ع سه سال قبل
3810

تلفن ها هیچ وقت جواب نمیدهند و کلا پاسخگو نیستند به نوعی برای وقت مردم ارزش قائل نیستند

رضا دو سال قبل
3212

هیچ وقت پاسخ نمیدن . برای مردم هیچ وقت ارزشی قائل نیستن

صاحب ح دو سال قبل
152

متاسفانه به هیچ وجه تلفنی رو پاسخ نمی دهند و این برای بانک امتیاز منفی می باشد که انقدر ارباب رجوع ناراضی داره...

پرسنل د دو سال قبل
152

تلفن ها را پاسخ نمیدهید - حقوق ما در شعبه شما واریز میشود، پس ارتباط پرسنل دانشگاه از طریق تلفن برای انجام امورات لازم و ضروری است که متاسفانه کسی پاسخگو نیست

رضا دو سال قبل
163

کلا بی مسولیت هستند .برخورد ناپسند و کار ضعیف انجام دادن و ارزش قایل نشدن به وقت مردم .

میثم دو سال قبل
91

بسیار بانک بی صاحب و بی مسولیه ؛ واقعا جای تاسف داره حتی از 10 تا شماره یک نفر هم برنمیداره فقط تاسف باید خورد

Iren سه سال قبل
279

من هم موافقم که از این بانک پاسخگویی بسیار ضعیف است.

حسینی چهارده ماه قبل
02

واقعا سپاسگذارم از همه کارمندان شعبه . مخصوصا از جناب آقای مرتجی و میرزایی ک خیلی زحمت میکشن

مریم دو سال قبل
91

پاسخگویی صفر-وقتی کسی باهاتون کار د اره تماس میگیره وگرنه ما خدایی از شنیدن صداتون خوشحال نمیشیم برامونم جذاب نیست

همتی دو سال قبل
70

واقعا بانک ملت تمام شعبه هاش کاملا ضعیف عمل میکنند در همه ی زمینه ها

منصوری دو سال قبل
111

هم بی مسئولیت نسبت به پاسخگویی هم بد قول نسبت به تمااااااام کارای بانکی . هر بانک خصوصی دیگه ای بری هرکاری داشته باشی زود انجام میدن ولی باک ملت.... واقعا متاسفم

صاحب ح دو سال قبل
132

متاسفانه در این شعبه هیچ کس تلفن را پاسخ نمیدهد شما مجبور به صرف وقت برای رسیدن به یک جواب ساده هستید که به راحتی مشد با تلفن به ان جواب داد

صاحب ح سه سال قبل
161

سلام. عملا خطوط تلفن اعلام شده یکطرفه است یعنی اصلا کسی پاسخگو نمی باشد. حتی اگر یک نفر هم جواب دهد باز شماره ای را که اعلام می کند هیچ کس پاسخگو نیست. این حرف یک روز و دو روز نیست. صحبت ماهها و بلکه سال است.

خانم دو سال قبل
74

من برای تحویل مدارک وام مراجعه کردم ، خانم مسئول تحویل مدارک ، 10 دقیقه با تلفن در رابطه با مسائل شخصی صحبت می کرد و وقتی من بعد از ده دقیقه تحمل ، بدون هیچگونه اعتراض و یا صحبتی مدارکم را روی میز ایشان گذاشتم که متوجه بشند من منتظرم ، گفت مگه نمیبینی دارم با تلفن صحبت می کنم مدارکت رو بردار و اخم هم کرد . واقعا متاسف شدم چون من پاس ساعتی گرفته بودم و به نظر من این حق الناس می باشد . به جای معذرتخواهی و قطع تلفن تازه بدرفتاری هم کردن .

هیات ع دو سال قبل
415

بر خلاف بقیه من خوشبختانه همیشه از این بانک و پرسنل آن راضی بوده ام مخصوصا خانم رئیس شعبه که بسیار پاسخگو هستند.

شما هم نظر یا تجربه یا اطلاعاتتان در مورد این شعبه را با دیگران به اشتراک بگذارید:

نام خود را وارد کنید
ایمیل صحیحی وارد کنید
لطفا نظرتان را کامل به شکلی که برای دیگران مفید باشد شرح دهید. اگر تنها تمایل به ابراز رضایت یا عدم رضایت دارید، با ستاره ها به این شعبه امتیاز متناسب دهید.
به این شعبه امتیاز دهید :
+ -
لطفا از ارسال نظرات دارای الفاظ نامناسب، اسامی اشخاص، سوال، اطلاعات شخصی، غیر مفید، با انگیزه های شخصی و یا تکراری خودداری نمایید. به جای آن میتوانید با ستاره امتیازتان را ثبت کنید.
* سایت کارت اینفو هیچ ارتباطی با این بانک ندارد و اطلاعات درج شده از منابع رسمی مانند بانک مرکزی و بانک مربوطه دریافت شده است. در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات فرم تماس را تکمیل کنید.
تماس با ما | شرایط استفاده © هاستفا  تماس با ما
www.cardinfo.ir