اطلاعات بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه مطهری کد 3014

88 رأی
اطلاعات شعبه مطهری بانک قرض الحسنه مهر ایران
نام شعبه مطهری
کد اختصاصی 6030146
شهر استان تهران ، شهر تهران
آدرس خ مطهری، خیابان قائم مقام فراهانی، نبش ادیب الممالک
تلفن 02188541200
اطلاعات تکمیلی ˅ نظرات (17) ˅
اطلاعات تکمیلی شعبه مطهری بانک قرض الحسنه مهر ایران
کد داخلی شعبه 3014
کد پستی 1568813113
نوع خدمات ریالی
تلفن 02188541200
02188541201
02188541202
02188541203
فکس : 02188541204
امکانات شعبه مجهز به یک دستگاه خودپرداز(ATM) ویک دستگاه کارتخوان شعبه ای (pinpad)می باشد
کدپستی 1568813113
در کارت اینفو میتوانید کلیه شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهر تهران را ببینید
و یا بانک یاب را امتحان کنید
نظرات کاربران در مورد این شعبه
* درستی و صحت نظرات کاربران تایید یا رد نمیشود.
سجادا سه ماه قبل
40

متاسفانه مزخرف ترین بانک و بدتر از همه بدترین شعبه ای که تجربه دارم رفتم و می شناسم نه جواب تلفن میدن و نه پشتیبانی درستی دارد

محمد شش ماه قبل
61

من تمام مدارکم کامل شده و وامم هم تایید شده ولی نمیدونم چرا واریز نمیکنن

فرنیا هشت ماه قبل
71

یکی از بدرفتار ترین بانک ها برای وام مخصوصا به نظرم بانک های دیگه مراجعه کنین

هایده یازده ماه قبل
100

درود من 2 مرداد سال 1402 مبلغ100 ملیون سپرده گذاشتم برای وام امتیازی امسال فروردین اقدام کردم که 8 ماه فیکس پولم اونجا بود ولی تا الان وامی دریافت نکردم اولش گواهی کسر از حقوق گذاشتم که رد شد یعد سفته الکترونیکی 22 اردیبهشت الان 10 ماه تمام شده سود پولم چی میشه؟؟؟؟؟؟ وامم رو چرا نمیدید؟؟؟؟ اگه یک روز قسط عقب بیفته فورا زنگ میزنید الان تلفنهاتونم ماشا... همش اشتباهه لطفا رسیدگی کنید

س . ده ماه قبل
80

با سلام من سپرده گذاشتم برای دریافت وام بعد از گذاشتن مدارک جواب گذاشتن مدارک ناقص .هیچ کس هم پاسخگو نیست . اگه ساختمان بانک عوض شده باید زودتر پیگیری کنن تا تلفن وصل شه

حمید ر شش روز قبل
01

باسلام، برعکس دوستان که گفتن این بانک خیلی دیر وام میده، واسه دریافت وام 150 میلیون تومنی برای امسال اقدام نمودم؛جالب اینه که دو ساعت بعد از تکمیل کردن مدارک مبلغ وام به حسابم واریز شد. ممنون از عوامل بانک

محمود چهارده ماه قبل
160

با سلام بنده حدود یک هفته دارم تماس میگیرم به هیچ عنوان پاسخگو تلفن نمیباشند لطفا مسئولین پیگیری کنند

سعید ر چهار ماه قبل
00

سلام من تمام کارای وامم یک ماهه انجام شده و هنوز که هنوز زده در انتظار پرداخت. اگ نمیتونید پرداخت کنید چرا قبول میکنید آخه. الان کنسل هم نمیتونم بکنم حداقل شعبه ام رو عوض کنم برم یه شعبه ای که کارشونو بلدن

عبلی پنج ماه قبل
00

واقعا بانک مهر ایران بدردنخورترین بانک ایران پرسنل تسهیلات شعبه مطهری یه خانم ویه آقا هستن به علاوه مسئول باجه الکترونیک واقعا هیچی بارشون نیست وحتی در مورد وام که تخصصشونه هیچ اطلاعی ندارن وانگار همین امروز آوردنشان تو بانک،آدم تعجب میکنه خدایا چه کسی اینارو آورده تو این بانک،آخه کارمند تا این حد آماتور ،در ضمن بانک مهر یه همراه بانک داره در طول شبانه روز که24ساعت باشه به جرات میشه گفت22ساعتش قطع یه شماره 4322 پشتیبانی هم داره 24 ساعته اشغاله آخه اسم اینو میشه بانک گذاشت!!!!!!!

محمدی دو سال قبل
315

عدم پاسخگویی هیچکدام ازشعب عدم رضایت -من خودم بانکی هستم ولی همیشه پاسخگوییم

بیتا دوازده ماه قبل
34

من چندین بار مراجعه داشتم به این شعبه.رفتار تک تک‌ پرسنل عااالی بود.بخصوص رییس شعبه که الان حضور ذهن ندارم فامیلیشون چی بوده.حتی از این شعبه 2 بار وام گرفتم.و در کل من راضی بودم.امیدوارم بتونم از تسهیلات این بانک و این شعبه دوباره استفاده کنم

محمد دو سال قبل
171

سلام ، بانک فقط برای گرفتن پول از مردم زرنگه ، بیش از ده روز از تکمیل پرونده میگذره ولی جون میده برای واریز بموقع وام

روح ا دو سال قبل
254

بسیار بی مسولیت عدم پاسخگویی و بی نظمی در برداشت اقساط

حبیب دو سال قبل
132

سلام، برای وام سپرده گذاری کردم، گفتن 7 ماه دیگر نوبت وامت می‌رسه. بعداز 7 ماه به بانک مراجعه کردم و تمام مقدمات دریافت وام رو انجام دادم. اپلیکشین رو در گوشی نصب کردم سپس درخواست وام دادم. در اپلیکیشن پیام میده بزودی بررسی میشه. ولی حدود 10 روزه همین جواب رو میده. الان یک هفته بطور مداوم با شماره تلفن بانک تماس می گیرم اما هبچ کسی پاسخگو نیست.

سحر دو سال قبل
72

تجربه مراجعه به چند شعبه از این بانک دارم؛ کارکنان به کار مردم رسیدگی نمیکنن، سیستم هاشون هم همیشه قطعه. واقعا از بیخودترین بانک هاییه که دیدم.

حمیرا خ سه سال قبل
276

واقعا جواب دهی این بانک به تلفن ها صفر هستش هیچ خطی و داخلی پاسخ نمی دهند و ما باید حضوری بیاییم بانک جالبتر اینکه بنده در اسفند ماه دو بار پول بابت اقساط واریز کردم که یکی برای اسفند ماه بوده و دیگری برای فروردین 1401 درصورتی که در همان اسفند ماه دوبار هم کسر شده است و الان بانک پیام میدهد که واریزی به عقب افتاده واقعا دیگه نمیدونم چیکار باید کرد.

احمد س سه سال قبل
74

سلام تنها کارمندی که واقعا کارشون رو درست و دقیق انجام میدهند و همیشه پیگیر هستن سرکار خانم محمدی هستن. انشاالله خدا بهشون تن سالم همراه با موفقیت و پیشرفت عطا فرماید.

* سایت کارت اینفو هیچ ارتباطی با این بانک ندارد و اطلاعات درج شده از منابع رسمی مانند بانک مرکزی و بانک مربوطه دریافت شده است. در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات فرم تماس را تکمیل کنید.
تماس با ما | شرایط استفاده © هاستفا  تماس با ما
www.cardinfo.ir